Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τα παρακάτω δεν είναι δικαιολογίες .
Υπήρχε μέχρι πριν από λίγο κάποιο δικό μου άρθρο που έθετε ερωτήματα έβαζε κάποια πράγματα σύμφωνα με την δική μου λογική στην διάσταση που πρέπει.
    Δεν είμαι θεός ούτε έχω το αλάθητο.
Μετά από σκέψη και κουβέντα θεώρησα πως τελικά αντί για το όποιο καλό πάει να γίνει ίσως να δημιουργήσω περισσότερα προβλήματα .
Σέβομαι θέσεις επώνυμες και τεκμηριωμένες και αυτονόητα πρέπει να δίνω λύσεις σε όποιο μικρό ή μεγάλο πρόβλημα άθελά μου δημιουργώ.
Απέσυρα την ανάρτηση και μέχρι εδώ αλλά με την επιφύλαξη ότι στο μέλλον δεν θα δημιουργηθεί τίποτα .
Αν για κάποιο λόγο δεν υπάρξει λογική αντιμετώπιση  δεν είναι τίποτα με νέα σχόλια να ξαναδημοσιευτεί.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου