Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Σκέψεις μετά την επιτυχία με αφορμή μια φωτογραφία.

Με την έμμεση άδεια* του προπονητή της ΑΣΠΙΔΑΣ   Χ.  ΒΑΧΑΡΊΔΗ και  των υπολοίπων δύο και βλέποντας την καταπληκτική φωτογραφία που ακολουθεί  πήρα το θάρρος να γράψω τα παρακάτω.
Τι γνώμη  έχω για τον ίδιο την ξέρει καλύτερα. Θεώρησα ότι κάνοντας λίγη πλακίτσα και ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα θα προσφέρω μια άλλη νότα στις χαρές τις δικές του και της ομάδας του.
Ο Χ.Β έτυχε να πάει σε Πανελλήνιο ως παίκτης ΑΣ ΞΑΝΘΗ  και τώρα πηγαίνει ως προπονητής. Τέτοιο πεισματάρη και επίμονο άνθρωπο σπάνια συναντάς.
Όταν βάλει στόχο ρεαλιστικό πάντα  θα κάνει την υπερπροσπάθεια να τα καταφέρει. Αν  και με τον Χρήστο τι είναι ρεαλιστικό  και τι όχι  η διαχωριστική    γράμμη  είναι λίγο φλου, είπαμε πεισματάρης .....
Τέσσερα  χρόνια το πάλεψε και φέτος ήρθε η δικαίωση. Μπορεί να είναι πεισματάρης αλλά παράλληλα είναι ανοιχτός σε πολλά.
Και μόνο ότι φέτος είχε μαζί του τον Γ.Σουλιώτη από σύμβουλο και ότι ήθελε ,δείχνει τον σεβασμό που τρέφει σε ανθρώπους που έχουν περίσσεια γνώσεων. Η αξία του Γ.Σ  είναι γνωστή και δεν χρειάζονται πολλά πολλά. Σε αυτή τη μείξη σκέψεων ιδεών και προσπάθειας ήρθε και έδεσε και ο νεώτερος της παρέας Αντώνης Κασαρτζίδης.
Πόσοι γνωρίζετε τον πατέρα του ...γνωστό μπασκετικό της πόλης .
Φαίνεται πως ο Αντωνης συνέχισε  αυτή τη προσφορά από εκεί που σταμάτησε ο πατέρας του από άλλο πόστο φυσικά(προπονητικό τημ ).
Αυτή η ομάδα  δούλεψε  και κατάφερε να βάλει την παιδική ομάδα της ΑΣΠΙΔΑΣ  για πρώτη φορά στα μεγάλα σαλόνια.
Την πρωτιά την έχει ο Κ.Ιωαννίδης με την εφηβική ομάδα (πάντα για άνδρες ) γιατί υπάρχει  και ο ΝΕΔΗΜ που τα σάρωσε όλα .....
Τρίγωνο του Διαβόλου,  των Βερμούδων  .....Πανοράματος  ....Τρίγωνα κάλαντα,του ΙΨΕΝ !!!!!!!   ήταν αποτελεσματικό  πάντως  και αυτό μετράει  στο τέλος.

 * Ακόμη  και να μην συμφωνούσε  θα τα έγραφα  γιατί θέλει και την εύθυμη πλευρά το πράγμα.

Μια φωτογραφία όλα τα λεφτά...... 
Η φωτο  από το northbasket. Χρήστος -Αντώνης-Γρηγόρης.

Σκέψεις  ..........................
Α)  Χρήστος.
  1. Τι έγινε ρε παιδιά.
  2.  Ευχαριστώ το Θεό  που τα κατάφερα ?
  3.  Καλά  που βρίσκομαι ??? 
  4. Είμαι  τέλειος....
  5. Αντώνη τελείωνε.....
  6. Ωχ  άρχισαν  οι αγκαλιές ....Πότε τελειώνουν...
  7. Ναι ρε είμαι και ο πρώτος ....Αμφισβήτηση κανένας ??
  8. Στο πανελλήνιο σαν παίκτης και σαν προπονητής  .Ποιος είμαι....
  9. Και τώρα  πρώτη θέση  στο Πανελλήνιο ..... Και μετά παγκόσμιο....
  10. Θέλω αύξηση αλλιώς πηγαίνω Μπαρτσελόνα
  11. Πως είπατε ότι λέγεστε Δ.Παναγιωτόπουλος Κ.Ιωαννίδης ........Ποιοί  είστε  εσείς.....
  12. Βάσω  που είσαι........
  13. Τα έπαιξα  ...Λίγο ακόμη  και θα 'ηθελα χάπια...
  14. What a fuck.....
  15. Τέσσερα χρόνια στο ΘΙΒΕΤ...συγνώμη στην ΑΣΠΙΔΑ να περιμένω....
  16. Αντώνη  τσίμπα με όνειρο  ζω....
  17. Γρηγόρη  που είσαι......
  18. Ωχ  Παναγία μου  ....
  19. Τη υπέρμαχο στρατηγώ...............(Ωχ Παναγία μου).
  20. Που να δώσω τα δικαιώματα για τις συνεντεύξεις και πόσα να ζητήσω ......
  21. Ο Αντετοκούμπο θα ήταν καλή μεταγραφή  στην ομάδα.....
  22. Κουφάλες προπονητές   που μου την λέγατε  .......... Πρώτος  και καλύτερος.....
  23. Αντώνη  σιγά με διάλυσες  να πάρω ανάσα. 
  24. Άμα σε λέγαν Βάσω   ...(Νικόλαος Άσιμος).
  25. Α  ρε  Παοκάρα ........Ωχ   ξέχαστηκα  πάλι......
  26. Πόσα  να ζητήσω  τελικά    ........
  27. @#$%^&
  28. Θεέ μου φήλωσα  5  πόντους  . Από την αρχή του πρωταθλήματος πήρα πάνω από δέκα πόντους ......



Β) Γρηγόρης
  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!**
  2. ???????????**
  3. @@@@@@**
  4. ###########**
  5. Θέλω  να φωνάξω  αλλά κρατιέμαι  (έχω και ένα επίπεδο)
  6. Στο τέλος θα με φωνάζουν Γρηγόρη Νίκολιτς*  ο σοφός...
  7. Αν δεν ήμουν εγώ  ........
  8. Δικαίωση .....
  9. Σεμνά....
  10. Αντώνη τελείωνε  να πάρουμε σειρά.....
  11. Καλά τώρα τα μυαλά τους θα πήραν αέρα  ..........
  12. Σεμνά......
  13. Δεν μπορώ να κρατηθώ  θα γελάσω..... 
  14. Δεν μπορεί να μου πει τίποτα η γυναίκα μου  ......
  15. Καλά  ήταν  το τετραήμερο......
  16. Θα πρέπει να βρω  μια καλή δικαιολογία  για τα ΤΡΙΚΑΛΑ......
  17. Το πλάνο  βγήκε ακριβώς   ......
  18. Να θυμηθώ  τι σχεδιάσαμε  για μετά.......
  19. Καλύτερα  παιδικά παρά τους μαντράχαλους.....
 * ΑΤΣΑ  ΝΙΚΟΛΙΤΣ    ο σοφός του Σερβικού μπάσκετ............Όπως  λένε Άτσα  ρε συ.....
 **  Σεμνά   και ταπεινά  .......
 
Γ)  Αντώνης.
  1. Ρε  τι κάναμε  .....
  2.  Καλά ρε τι κάναμε.....
  3. Είμαστε πρώτοι.....Τι κάναμε  ρε.....
  4. Α  ρε πατέρα  ......(Γνωστός μπασκετικός της πόλης).
  5. Αν  δεν ήμουν εγώ  άλλα τόσα χρόνια θα παιδευόσασταν.....
  6. 'Ηρθα και με την μία  Πανελλήνιο.
  7. Με την ένταση  του παιχνιδιού Χρήστο ξελιγώθηκα ....Πεινάω  πολύ.
  8. Να αλλάξεις  αποσμητικό Χρήστο.....
  9. Και   στον τελικό* θα γίνει της  Π..........**
  10. Να  αναλάβουμε  την Μπαρτσελόνα.....
  11. Για  τον Αντετοκούμπο ....Έχουμε την ίδια σκέψη  . Θεέ μου τι τηλεπάθεια έχουμε.
  12. Αν δεν υπήρχε το κορίτσι  θα σου έκανα πρόταση. Τόσο πολύ ταιριάζουμε φίλε μου.....
  13. Είσαι θεός  και εγώ  ημίθεος ...... Χρηστάρα................. Πατερούλης  ο Γρηγόρης......
  14. Μας έκαναν μάγκες οι μικροί.
  15. Καλά ρε  τι κάναμε.........
  16. Δεν σ΄αφήνω  δεν σ΄αφήνω........
  17. Τι  κάναμε............
  18. Τους  @$^&
  19. Ρε  συ ψήλωσες .....Τι θα γίνει  στο τέλος.....Βγάλε  τους πάτους γρήγορα....
*  Πρώτη θέση  στο πανελλήνιο  (είπαμε  σκέψεις).
** περι  της γνωστής  πρόκειται....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου