Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

A.Παπαδάκης (μικτή ομάδα ΕΚΑΣΑΜΑΘ)


Δεν είναι λίγο πράγμα να πάρεις μέρος σε μια μικτή ομάδα (ΕΚΑΣΑΜΑΘ) να μετέχεις 


στο final 6 στην ΚΡΗΤΗ . 
Η Ξάνθη και ειδικότερα η ΑΣΠΙΔΑ είχε ένα δικό της παιδί στην μικτή ομάδα και με την ευκαιρία μια μικρή κουβέντα για το πως είδε ο παίκτης την συμετοχή του αλλά και τα γενικότερα του μπάσκετ και της καθημερινής ζωής ενός παίκτη και μαθητή ταυτόχρονα.
Ο Αντώνης Παπαδάκης παίκτης της ομάδας παίδων και την επόμενη χρονιά μιλάει για την εμπειρία του και τον ευχαριστώ πολύ.
   
. Πόσο σημαντική χαρακτηρίζεις την συμμετοχή σου στην μικτή ομάδα της ΕΚΑΣΑΜΑΘ.
 

Α.Παπαδάκης Η συμμετοχή στη μικτή ομάδα της ΕΚΑΣΑΜΑΘ ήταν πολύ σημαντική για μένα. Πιστεύω ότι είναι τιμή να σε επιλέγουν ανάμεσα σε τόσα άλλα παιδιά , ήταν μια ευκαιρία να γνωριστώ με τους συναθλητές μου από τους άλλους νομούς και να συμμετέχω στο final six που έγινε στη Χερσόνησο.

  . Με λίγα λόγια ποιές οι εμπειρίες από την συμμετοχή στο πρωτάθλημα στο νησί της ΚΡΗΤΗΣ.
 


Α.Π Η συμμετοχή μου στο πρωτάθλημα ήταν μία πολύ καλή εμπειρία, αφού σ’ αυτό συμμετείχαν οι καλύτεροι παίκτες της ηλικίας μου και μπόρεσα να δω ποιο είναι το επίπεδο στις άλλες ενώσεις και να παίξω με παιδιά από όλη την Ελλάδα.

  .  Είσαι ευχαριστημένος τόσο από την δική σου απόδοση αλλά και της ομάδος συνολικά Μπορούσατε να πάτε καλύτερα; Και αν ναι τι δεν πήγε καλά;
 


Α.Π  .Από τη δική μου την απόδοση είμαι αρκετά ευχαριστημένος, αλλά όχι από της ομάδας. Πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα. Όμως όλη τη χρονιά κάναμε πολύ λίγες προπονήσεις όλοι μαζί σαν ομάδα και αυτό πιστεύω ότι έφταιξε σε μεγάλο βαθμό.

  . Ποιά ομάδα πιστεύεις ότι ήταν η καλύτερη στο πρωτάθλημα που έγινε;



Α.Π  .Πιστεύω ότι η ΕΚΑΣΘ (Θεσσαλονίκη) είχε την καλύτερη ομάδα, αλλά το πρόβλημά της ήταν η έλλειψη ενός ψηλού παίκτη στη θέση 5.

. Είναι δύσκολο να είσαι και σε ομάδα του παιδικού (ΑΣΠΙΔΑ) και να συμμετέχεις σε μικτή ομάδα; Μένει καθόλου χρόνος για τον Αντώνη σαν νέο;
 


Α.Π . Όχι και πολύ δύσκολο. Μου αρέσει να παίζω μπάσκετ και έτσι δεν με πειράζει ακόμα και όταν δεν έχω χρόνο για να κάνω κάποια άλλα πράγματα. Τις περισσότερες φορές πάντως, με σωστό προγραμματισμό, έχω αρκετό χρόνο.

  Βοηθάει καθόλου οποιοδήποτε παίκτη να βελτιωθεί μια συμμετοχή στην μικτή ομάδα της ΕΚΑΣΑΜΑΘ;


Α.Π . Πιστεύω ότι βοηθάει, γιατί μέσα από τη συμμετοχή και από παιχνίδια κερδίζεις εμπειρίες.

  Πιστεύεις πως η ομάδα της ΕΚΑΣΑΜΑΘ είχε ότι καλύτερο από τις Ακαδημίες της περιφέρειας;
 


Α.Π  Νομίζω ότι υπάρχουν και άλλα παιδιά που θα μπορούσαν να παίξουν στην ένωση τουλάχιστον από την ΑΣΠΙΔΑ και τον ΑΡΙΩΝΑ που ξέρω προσωπικά.

  Ποιά είναι η γνώμη σου για την πορεία που έκανε η παιδική ομάδα της ΑΣΠΙΔΑΣ και τι πιστεύεις για την επόμενη χρονιά;
 


Α.Π  Εκπληρώσαμε το στόχο μας ο οποίος ήταν να πάμε όσο καλύτερα μπορούσαμε στη δεύτερη φάση και γενικά νομίζω ότι ήταν μια καλή χρονιά για την ομάδα μου.
Του χρόνου ο στόχος μας θα είναι να περάσουμε στη δεύτερη φάση και εκεί να διεκδικήσουμε την πρόκριση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα.



  Πόσα χρόνια είσαι στην Ακαδημία ποιό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που συναντάς κάθε φορά και τι νομίζεις πως χρειάζεται να αλλάξει για να πάνε όλα προς  το καλύτερο.
 

Α.Π  Είμαι στην Ασπίδα εννέα χρόνια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος παίκτης είναι οι τραυματισμοί. Για να το ξεπεράσεις θα πρέπει να έχεις όρεξη και θέληση για δουλειά.

  Έχεις βοήθεια και συμπαράσταση από τους δικούς ανθρώπους αλλά και από φίλους και γνωστούς;
 


Α.Π  Η οικογένειά μου με βοηθάει και μου συμπαραστέκεται συνέχεια και ιδιαίτερα ο μπαμπάς μου.

  Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα του διλλήματος Μπάσκετ ή εξετάσεις  ποιά θα είναι ι δική σου επιλογή; Πρέπει να αλλάξει κάτι στην όλη διαδικασία για να μην υπάρχουν προβλήματα έτσι  ώστε να μπορείς εσύ και όσοι ακολουθούν να ασχολούνται  με το άθλημα που αγαπούν;
 
Α.Π  Δεν το σκέφτομαι αυτό τώρα. Όταν θα έρθει εκείνη η στιγμή θα αποφασίσω. Πάντως για μένα η ιδανική λύση θα ήταν και τα δύο. Σίγουρα θα μπορούσε να γίνει κάτι, ώστε να μην αναγκάζονται όσα παιδιά δίνουν εξετάσεις να αναγκάζονται να σταματήσουν το μπάσκετ.

  Τι ρόλο παίζει στην ζωή σου το μπάσκετ; Τι ομάδα είσαι και αν έχεις την ευκαιρία να βλέπεις παιχνίδια είτε στην Α2 ή στην Α1;
 


Α.Π  Το μπάσκετ είναι πολύ σημαντικό για μένα. Είμαι Παναθηναϊκός, παρακολουθώ πολλά παιχνίδια στην τηλεόραση. Φέτος είδα ζωντανά και το παιχνίδι Καβάλας Παναθηναϊκού για το πρωτάθλημα της Α1 και φυσικά την ομάδα μας την Ξάνθη στο πρωτάθλημα της Α2.

  Με λίγα λόγια κρίνε τον προπονητή σου τι κέρδισες αλλά και τι νομίζεις έχασες;



Α.Π  Ο κόουτς (Ιωαννίδης Κ.) είναι από τους ανθρώπους που εμπιστεύομαι περισσότερο. Τον σέβομαι και ακούω πάντα τις συμβουλές του, όπως και όλοι οι συμπαίκτες μου. Πιστεύω ότι η φετινή χρονιά ήταν θετική σε μεγάλο βαθμό, αφού και η ομάδα εκπλήρωσε στο μεγαλύτερο μέρος τους στόχους της και εγώ βελτιώθηκα ατομικά. Το μόνο αρνητικό ήταν ο τραυματισμός μου στο χέρι που με κράτησε αρκετό καιρό μακριά από το γήπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου