Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

MARKETING και ΜΠΑΣΚΕΤ



Υπάρχουν μερικοί απλοί και βασικοί κανόνες για να μπορέσεις να πουλήσεις το προϊόν .

Πρώτα πρέπει να το τυλίξεις σε καλή συσκευασία δηλαδή να είναι ελκυστικό να χτυπάει κοινώς στο μάτι .
Και ο πιο βασικός από όλους είναι να το προωθήσεις στο καταναλωτικό κοινό.
Για μπάσκετ θα μιλήσουμε αλλά θα σταθούμε στο κομμάτι που λέγεται διαφήμηση του προϊόντος που στην περίπτωσή μας είναι η ομάδα της ΜΑΚΡΟ-ΞΑΝΘΗ.
Αφού λοιπόν έφτιαξες το σύνολο που λέγεται ομάδα έρχεται και η ώρα που πρέπει να το παρουσιάσεις στον κόσμο στους καταναλωτές φίλαθλους αυτούς που θα αγοράσουν έμμεσα το προϊόν που λέγεται εισιτήριο σε ένα ικανοποιητικό αριθμό για να μπορέσεις να πας στο επόμενο στάδιο που είναι η προσέλκυση των χορηγών.
Εδώ είναι που παίζεται όλο το παιχνίδι και δίνουν το βάρος οι οργανωμένες ομάδες.
Σας λέει τίποτα η ΡΕΑΛ με τις αγορές των ΡΟΝΑΛΝΤΟ και ΚΑΚΑ.
Διαφήμιση και προβολή αγορά ρούχων και ένας στόλος υποπροϊόντων από πίσω και όλα αυτά μεταφράζονται σε χρήματα και απόσβεση της δαπάνης.
Τα μεγέθη σίγουρα ούτε κατά διάνοια δεν είναι συγκρίσιμα αλλά δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να γίνει ανάλογη κίνηση μικρότερου μεγέθους.
Επιστροφή ξανά στην προώθηση του προϊόντος και στην προσπάθεια να το κάνεις γνωστό.
Για να δούμε λοιπόν τις κινήσεις που έγιναν αυτές τις μέρες.
Φτιάχτηκε ένα καλό σύνολο από παίκτες που ξέρουν την κατηγορία με σωστή προετοιμασία ένα σύνολο που πρέπει να το παρουσιάσεις στο κοινό είτε μέσα από τα φιλικά με αναγνωρίσιμες ομάδες είτε μέσω συνέντευξης στα ΜΜΕ της πόλης.
Ούτε το ένα ούτε το άλλο ούτε τίποτα .
Καμιά ανακοίνωση στον τύπο για τα φιλικά που έδωσε ή θα δώσει η ομάδα και ότι ξέραμε ήταν από πληροφορίες δεξιά και αριστερά αρά αυτή η ευκαιρία πήγε τζάμπα.
Καμιά παρουσίαση του πολύ σημαντικού αλήθεια ρόστερ παρά μόνο μια παρουσίαση και ένας μονόλογος από την διοίκηση και πιο συγκεκριμένα από τον πρόεδρο δίχως παρακαλώ μια ανακοίνωση μια πρόσκληση τουλάχιστον .Μόνο ο φιλικός τύπος αν μπορούμε να πούμε είχε το προνόμιο να δώσει το παρόν.Δεν κρατάμε κακία αλλά έτσι κάνουμε πολλά βήματα πίσω .
Εδώ και καιρό τονίζω την έλλειψη την αδυναμία στο κομμάτι της προβολής.

Πάσχει πολύ και δεν βλέπω φως στον ορίζοντα και αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μην μαζέψει πάλι κόσμο στο γήπεδο.
Σε κάποιες στιγμές στο παρελθόν και μέσα από τις συνεντεύξεις που έπαιρνα κατά καιρούς από τους παίκτες έβγαινε το ζήτημα επιτακτικά και σαν λύση ή σαν προσπάθεια προτείναν οι παίκτες να δοθούν κίνητρα και ερεθίσματα στα παιδιά και ειδικά στα παιδιά των Ακαδημιών που ξεπερνούν τον αριθμό τα 350 παιδιά έτσι ώστε και αυτά με την σειρά τους να φέρουν στο γήπεδο τους γονείς τους.
Καλή η κίνηση με τις κάρτες διαρκείας πολύ καλή η τιμή αλλά αν δεν πας να τις πουλήσεις δεν πας στο βουνό μην περιμένεις να έρθει το βουνό να αγοράσει διαρκείας.
Ας γίνει επιτέλους ένα σόου παρουσίασης της ομάδας με καλεσμένου όλους τους μικρού από τις Ακαδημίες ας προβάλουν το προβάλουν στον τύπο στα σχολεία ας γίνει τέλος πάντων γνωστό και τότε αν δεν έχει αποτέλεσμα ας μου ζητήσουν και τα ρέστα αλλά ρε αδερφέ θα έχουν κάνει μια σοβαρή προσπάθεια.
Ας κοιτάξουν το πρόγραμμα το αγωνιστικό των παιδιών και σε συμφωνία με όλους να μην συμπίπτουν οι αγώνες των παιδιών με τα παιχνίδια της ομάδας.
Διοργανώστε ένα μίνι πρωτάθλημα κάτι σαν all-star Ακαδημιών μια Κυριακή με κριτές τους παίκτες της ομάδας και ας βραβευτεί ο καλύτερος .Δώστε κίνητρα στους μικρούς να δούνε πως είναι μια επαγγελματική ομάδα και αυτοί να είστε σίγουροι με την σειρά τους θα έρθουν αν όχι μόνοι με τους γονείς τους στο γήπεδο .
Και ένα γήπεδο με κόσμο και κυρίως παιδιά είναι εν δυνάμει αγοραστικό κοινό που σημαίνει πεδίο προβολής διαφήμισης χορηγών κλπ.
Αυτά τα λίγα για σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου