Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

ΠΑΙΔΙΚΟ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ

Μετά από χρόνια αλλάζει και πιστεύω προς το καλύτερο  ο τρόπος διεξαγωγής  της τελικής φάσης.
Αντί για ομίλους μεταφορά αποτελεσμάτων φέτος  οι ομάδες (οκτώ)  θα παίξουν χιαστί παιχνίδια και προκρίνεται  αυτός που θα σημειώσει δύο νίκες.
Πιο αναλυτικά   από τον πρώτο όμιλο πέρασαν ΙΚΑΡΟΙ και  ΠΑΝΣΕΡ/ΚΟΣ
Οι  ΙΚΑΡΟΙ  πέρασαν ως  δεύτεροι  και   θα αντιμετωπίσουν   τους ΤΙΤΑΝΕΣ  (Πρώτο παιχνίδι  στην Δράμα).
Ο ΠΑΝΣΕΡ/ΚΟΣ  ως πρώτος (1ος  ομιλος)  αντιμετωπίζει την ΈΝΩΣΗ (Δεύτερη στον 2ο ομιλο)  με πρώτο παιχνίδι  στις ΣΕΡΡΕΣ
 Από τον τρίτο όμιλο ως  πρώτη η ΑΣΠΙΔΑ  αντιμετωπίζει την δεύτερη του 4ου ομίλου  ΑΕΚ  με πλεονέκτημα (οι πρώτοι των ομίλων το έχουν)  έδρας  δικό της .
Ο πρώτος του 4ου  ομίλου ΑΙΑΣ  υποδέχεται  τον  δεύτερο του τρίτου ομίλου ΓΑΣ.
Εδώ μικρή σημασία το πλεονέκτημα έδρας μιας και έχουν κοινή έδρα.

Οι νικητές  των προημιτελικών   από τα παιχνίδια   ΤΙΤΑΝΕΣ-ΙΚΑΡΟΙ  και ΠΑΝΣΕΡ/ΚΟΣ -ΕΝΩΣΗ  θα παίξουν  μεταξύ τους  για να βγεί  ο νικητής που θα παέι  στο τελικό .
Επίσης  οι νικητές των παιχνιδιών ΑΣΠΙΔΑ-ΑΕΚ  και  ΑΙΑΣ-ΓΑΣ  θα παίξουν μεταξύ τους για να βγει ο δεύτερος του τελικού.
Ο  νικητής του τελικού είναι και ο πρωταθλητής της ΕΚΑΣΑΜΑΘ. Για  την τρίτη θέση θα αγωνιστούν μεταξύ τους  οι δεύτεροι των παραπάνω ομίλων.
Το ερώτημα που δεν έχει ακόμη απάντηση είναι εάν οι προημιτελικοί γίνουν σε ουδέτερη έδρα  μια μέρα πριν μικρό και μεγάλο τελικό.

Στατιστικά  και πλήρες υλικό  ΕΔΩ
Πηγή..http://kavala-sports.gr



ΥΓ.    Για να ευλογήσω τα γένια μου  νίωθω ικανοποίηση  που επιτέλους  αλλάζει  κάτι  στον τρόπο διεξαγωγής  των πρωταθλημάτων. Είναι στην σωστή πορεία  η σειρά των αλλαγών  .
Φυσικά  και θα πρέπει  να συνεχίσουν οι αλλαγές πάντα με γνώμονα  την βελτίωση και προώθηση του αθλήματος. Αυτό θα γίνεται ακούγοντας  ακαδημίες προπονητές γονείς κλπ.
Οι  αποφάσεις θα πρέπει να παίρνονται μετά από σκέψη  . 
Εκείνο που επίγει και θα ήθελα πολύ να το δω να γίνεται πράξη  είναι η πλήρης κατάργηση  της  άμυνας ΖΩΝΗΣ  σε παιδικά και εφηβικά . Αν όχι  στο    δεύτερο  στο παιδικό πρωτάθλημα θα πρέπει να μπει απαγορευτικό  από σήμερα κιολας.
Αν θέλουμε βελτίωση προσωπικών ικανοτήτων των μικρών  θα πρέπει να μπει απαγορευτικό στην ζώνη.  Δεν βοηθάει πουθενά και σε τίποτα. Δίνει μόνο αποτελέσματα  για λόγους  ικανοποίησης προπονητών ακαδημιών  στα παράλογα παλαίσια ανταγωνισμού  που επικρατούν.
Αν θέλουν να ανεβάσουν το επίπεδο   ας προσπαθήσουν οι ακαδημιες να βελτιώσουν την ατομική τεχνική των μικρών.

2 σχόλια:

  1. Σε καμία σωστή κατεύθυνση δεν κινούνται τα πρωταθλήματα.Οι ομάδες που άξιζαν έπαιζαν 14 παιχνίδια στη 1η φαση,και άλλα 4 στη δεύτερη και άλλα 4 στη τρίτη.Δηλαδή μια από τις τοπ ομάδες έπαιζε 22 παιχνίδια μέσα στη χρονιά.Με το νέο σύστημα παίζουν 14+3+2=19 παιχνίδια.Σε αυτές τις ηλικίες το παν είναι τα παιχνιδια και αντι να κάνουμε παραπάνω παιχνίδια εμεις μειώνουμε και τον αριθμό τους.Για αυτο μετά 11/12 παιδια κοβουν το αθλημα οταν πανε σε αντρικο γιατι οι παραστάσεις τους ειναι ελάχιστες.Χωρισμός των ομάδων ανάλογα με το επίπεδο δυναμικότητας και όχι με γεωγραφικά κριτήρια.Ετσι κι αλλιώς και τώρα τα έξοδα είναι μεγάλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είναι ένα ή δύο λιγότερα τα παιχνίδια δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Δεν παίρνεις θέση επώνυμα στο θέμα και αυτό δεν βοηθάει καθόλου σε ένα διάλογο. Πρέπει να γίνονται προτάσεις όπως η δική σου αλλά επώνυμα για να έχουν και ένα ειδικό βάρος.
    Το πρόβλημα είναι πως δεν γίνεται δουλειά στα παιδικά. Σκοπός είναι οι προκρίσεις οι νίκες να έχουμε να παρουσια΄σουμε και κάτι. Αν κάποιο παιδί είναι ταλέντο και έχει όρεξη θα διακριθεί . Και εδώ είναι το πρόβλημα. Δεν υπάρχει διάθεση υποδομή όρεξη ότι άλλο θες να βοηθηθεί αυτό το παιδί. Αν δουλέψει μόνο του έχει καλώς διαφορετικά λίγες είναι οι περιπτώσεις που υπήρξε πλάνο βοήθειας.
    Και πάω στην μεγάλη πληγή. Και είναι το εφηβικό όπως έχει καταντήσει. Με δύο ηλικίες 2η και 3η Λυκείου δεν γίνεται τίποτα. Στην 3η Λυκείου ποιο παιδί κατεβαίνει σε προπονήσεις από τον φόρτο που έχει?? Περνάει φοιτητής έχει χαμένη μια χρονιά και οι πιθανότητες να παίξει είναι ελάχιστες. Χ'ανεται ουσιαστικά η καλύτερη ηλικία. Άντε να έχει ταλέντο ρισκάρεις να τα δώσει όλα στην 3η Λυκείου και να μείνει πισω στο σχολείο. Όχι πως θα βρει εργασία ένας άνεργος ακόμη πτυχιούχος αλλά τουλάχιστον θα πάρει γνώσεις χρήσιμες . Αν ακολουθήσει το μπάσκετ ποιές είναι οι πιθανότητες και οι ευκαιρίες για να καθιέρωθεί. Χορτάσαμε σε λόγια και υποσχέσεις από λαμόγια προπονητές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή