Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Ν.Παπαδόπουλος

Μετά τον Π.Παπαδόπουλο που έφυγε για προσωπικούς-οικογενειακούς λόγους άλλη μια παραίτηση .
Αυτή του Ν.Παπαδόπουλους της ΑΕΚ.
Διαβάστε την επιστολή παραίτησής του .











Όλα έχουν μια αρχή κι ένα τέλος και ουδείς αναντικατάστατος.
Έφτασε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου και για μένα σ' αυτή την ομάδα.

Αποφάσισα να παραιτηθώ και μάλλον άργησα να το κάνω (οφειλόταν στην πίστη μου ότι αλλάζοντας κάποια πράγματα θα άλλαζε η κατάσταση).

Δυστυχώς η ομάδα δεν "περπάτησε" για πολλούς λόγους, όπως: η δική μου κούραση, η επιλογή του ρόστερ, οι απώλειες αθλητών, οι ασταμάτητοι τραυματισμοί, οι αρρώστιες, η απροπονησιά και τα άτυχα αποτελέσματα.

Τα "χνώτα" των αθλητών δεν ταίριαξαν (η γνωστή "χημεία"), δεν κατάφερα να εμφυσήσω το "εμείς" και να εμπνεύσω τους αθλητές για δουλειά και βελτίωση.

Γι' αυτό λοιπόν, αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί και σταματώ σαν φίλος.

Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν αυτά τα 2,5 χρόνια : χορηγούς, αθλητές, διοικητικούς, δημοσιογράφους, συναδέλφους προπονητές και φίλους.

Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους και οι στόχοι της ομάδας και των παικτών να εκπληρωθούν.

Ζητάω συγνώμη αν φέρθηκα άσχημα ή αδίκησα κάποιους και ελπίζω οι αθλητές που πέρασαν αυτά τα 2,5 χρόνια από την καθοδήγηση μου, κάτι να έμαθαν και να θυμούνται από μένα.

Αυτά που θέλω και ελπίζω να μνημονεύονται από αυτό το "πέρασμα" μου από την ανδρική ομάδα, είναι ότι :
  •  "έδειξα" το δρόμο και έβαλα τα θεμέλια για το μέλλον της ομάδας, εφαρμόζοντας το σκεπτικό της συμμετοχής νέων αθλητών από τα "σπλάχνα" του συλλόγου (επιστροφή στην παραγωγή), δίνοντας τους την ευκαιρία να παίξουν μπάσκετ και να δείξουν το ταλέντο τους.
  •  «βάπτισα» στην ανδρική ομάδα, τους μικρότερους ηλικιακά αθλητές στην κατηγορία (’94, ’95 και ’96 γεννημένους, 15 και 16 χρονών).
  •  έδωσα  την ευκαιρία σε νέους προπονητές  να κάνουν μια αρχή στην προπονητική τους καριέρα και δουλεύοντας κοντά μου να "πάρουν", να "αφήσουν" ή να βελτιώσουν τις ιδέες, τον τρόπο και την φιλοσοφία μου και να φτιάξουν μια δική τους καλύτερη.
  • "έδειξα" ιδέες, τρόπους και προτάσεις στην διοίκηση, ώστε να μπορέσει να βελτιωθεί ο σύλλογος διοικητικά, οργανωτικά, οικονομικά και επικοινωνιακά.

Είμαι στη διάθεση όλων σας και για ότι χρειαστείτε μη διστάσετε να με ενοχλήσετε.

Θα συνεχίσω να βοηθάω την ανδρική ομάδα από το παρασκήνιο, γιατί με αφορά και θέλω να πετυχαίνει τους στόχους της, αφού δουλεύω για το τμήμα μπάσκετ του σύλλογου τα περισσότερα χρόνια της προπονητικής μου καριέρας και οι αθλητές που παίζουν σ' αυτή την ομάδα είναι "παιδιά" μου.

Πλέον από το πόστο του προπονητή ακαδημιών θα συνεχίσω να παράγω αθλητές. Η προσπάθεια μου ήταν, είναι και θα είναι πάντα, να κάνω τα παιδιά και τους νέους να αγαπήσουν τον αθλητισμό και το μπάσκετ ειδικότερα, δίνοντας τους ευκαιρίες και να τους διδάξω σωστή νοοτροπία και συμπεριφορά, αλλά και εκμάθηση των μυστικών του μπάσκετ.

Το ενδεχόμενο να επανέλθω στην ανδρική ομάδα στο μέλλον είναι πάντα ανοικτό. 
Να 'στε όλοι καλά. 



 Χωρίς λόγια μιας και θα γίνει κουβέντα αργότερα μαζί του.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου